Jak získáte ty nejlepší zákazníky? •Poslechněte si dvouhodinový audioprogram "Zákazníci - jak je získat a neztratit". •Ujistěte se, že vydáváte energii správným směrem a ne na to, co zákazníci nechtějí a proto ani neocení. •Naopak udělejte maximum pro to, abyste získali a udrželi zákazníky, kteří vám budou přinášet nejen zisk, ale také k vám přivedou své známé a přátele. •Zaměřte se na zákazníky, které již máte a budujte jejich loajalitu. Je to levnější než hledat stále nové zákazníky. •Projděte úspěšně zkouškou zvanou "druhý prodej" - protože teprve ten ověří, zda jste zákazníka opravdu získali a poskytli mu to, co očekával. •Buďte vnímaví a nezastrašujte zákazníka razantním osobním projevem. Zákazník nemá rád příliš extrovertního prodejce. •A nakonec postarejte se o to, aby od Vás odcházeli pouze ti zákazníci, kterých se sami chcete zbavit.
Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.
0 %
0×
0×
0×
0×
0×
Dostupnost zboží na prodejnách a termíny dodání
Zákazníci - jak je získat a neztratit / Jméno
Objednávka | Česká pošta – Balík do ruky 99 Kč | Zásilkovna – Výdejní místo nebo Z-Box 69 Kč
Centrální sklad
0 ks|03. 01.
Termíny dodání jsou platné, pokud zboží objednáte nyní, k a pro 1 kus.
Údaje o dostupnosti produktu jsou orientační. Produkty skladem jsou v přímém prodeji a mohou být brzy vyprodány.
Aktuálně přepravujeme zásilky pouze do ČR. Platby přijímáme v Kč.
Rezervace proběhla úspěšně
Veškeré informace najdete na vašem e-mailu . Děkujeme za vaši rezervaci.
Rezervaci připravíme a pošleme vám e-mail. Na vyzvednutí budete mít 5 dní.