00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

Web ostrý jako břitva elektronická kniha

Autor: Jan Řezáč
(0)

 „Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně…

Celý popis
    695 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

     

    „Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo nesmyslný tendr.“ 

    Zastavme perpetuum mobile na mizerné weby

    I zkušenější webdesigner občas podlehne Dunning-Krugerovu efektu. Tedy „netuší, že netuší, že netuší“.Zadavatelé omezí výběrové řízení na grafiku hlavní strany a výsledek hodnotí jako líbí/nelíbí.Kniha Web ostrý jako břitva to změní. A pomůže oběma stranám najít společnou řeč.

    Webdesigneři

    Po přečtení knihy budete rozdýchávat ztrátu iluzí o webdesignu. Ale zamyšlení nad svým procesem návrhu a doporučená literatura v každé kapitole vás vystřelí na dráhu úspěšného webdesignera.
    Inspirujte se tipy, které jsem sbíral 10 let. Technika WBS usnadní nacenění webu, začnete brát vážně projektový trojimperativ a k návrhu přiberete metody Zlatých kruhů, Design studia nebo See-Think-Do framework.
    Sepsal jsem svůj rámec pro návrh webu, který vás provede malou zakázkou i projektem za statisíce. Webdesigneři, grafici, analytici, kodéři a copywriteři tak lépe pochopí kontext své práce v týmu a celém procesu.

    Zadavatelé projektů

    Ujasníte si obchodní strategii, vlastní branding a archetyp značky. Lépe pak internetovou prezentaci zasadíte do svého marketingu a připravíte dokonalé podklady pro webdesignera.
    Dozvíte se, proč příprava webu trvá déle než 3 měsíce a jak nastavit projektový rámec. Hodnocení webu změníte z posuzování grafiky na měření KPI a snížíte rizika, která by váš projekt ohrozila.
    Navrhuje vám webdesigner uživatelský výzkum a vám to připadá zbytečné? Díky knize si i jako laik snadno ověříte, že váš dodavatel odvádí profesionální práci. A stačí k tomu jen pár kapitol, které vám dají potřebný rozhled. 

    Řekli o knize:

    „Už jsem myslel, že se toho nedožiju, ale povedlo se. Po 15 letech existence oboru jsme se dočkali první české knihy o webdesignu, ze které se skutečně jde začít učit webdesign.“
    Marek Prokop
    konzultant 

    „Honzovu knihu Web ostrý jako břitva jsem měl to potěšení číst a připomínkovat, ještě než vyšla. Rozhodně ji mohu vřele doporučit nejen webdesignérům, ale i jejich klientům, kteří se chtějí stát informovanými zadavateli. Ale pozor, Honza je ostrý a pravděpodobně vás připraví o roky hýčkané představy, jak by měl moderní web vypadat a co by měl umět. Takže zacházet v rukavičkách a nepokládat v dosahu dětí!“
    Robert Vlach
    podnikatelský poradce, zakladatel www.NaVolneNoze.cz

    Parametry

    • ISBN978-80-879-2301-6
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceHouse of Řezáč, s.r.o.
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %