00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů elektronická kniha

Autor: Štefan Chudý, Jitka Plischke, Jaroslava Ševčíková
(0)

Profesní přesvědčení začínajících učitelů, které je hlavním tématem monografie s názvem Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů, je multidisciplinární fenomén, který není dosud v odborné pedagogické terminologii…

Celý popis
    225 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Profesní přesvědčení začínajících učitelů, které je hlavním tématem monografie s názvem Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů, je multidisciplinární fenomén, který není dosud v odborné pedagogické terminologii jednoznačně etablován. Cílem této práce je ukotvit pojem v české odborné terminologii a konstruovat novou teorii o vzájemných vazbách formování profesního přesvědčení na základě sebereflexe začínajícího učitele, v souvislosti s jeho vnímáním spokojenosti v profesi. Výzkum v kvalitativním designu byl realizován ve více výzkumných liniích, a to v linii life story a následně pak v linii směřující k zakotvené teorii, jejíž data byla zpracována otevřeným, axiálním a selektivním kódováním. Na závěr byly výsledky obou linií opakovaně analyzovány a komparovány. Data z terénu byla získávána převážně metodou autonomního psaní na zadaný problém, hloubkovými rozhovory a skupinovou diskusí v ohniskových skupinách. Tacitní znalosti o profesním přesvědčení byly u jednotlivých respondentů zviditelněny sebereflektivními technikami. Bylo zjištěno, že profesní přesvedčení je fenomén, který je v praxi reflektovaný, je multifaktoriální a obecně reprezentovaný vírou učitele v profesi a vírou v to, že konkrétně on v profesi obstojí. Formuje se již před nástupem do praxe jako pozitivní fenomén, a to ve dvou dimenzích, stabilní a epizodní. Pokud učitel disponuje silným pozitivním profesním přesvědčením v době nástupu do praxe, vykazuje vyšší sebedůvěru a sebejistotu a deklaruje individuální spokojenost v profesi.

    Parametry

    • ISBN978-80-244-6076-5
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceUniverzita Palackého v Olomouci
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %