00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Výběr lidí selským rozumem elektronická kniha

Autor: Markéta Greenberg
(0)

Živnostníci, start-upy, malé a střední firmy si často řeší výběr nových parťáků sami. Nemají, anebo nechtějí dávat, peníze personálním agenturám za jejich služby, protože právě tučné faktury jsou nepříjemný zásah do rozpočtu, a ještě k…

Celý popis
    E-knihaVýběr lidí selským rozumem
    199 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Živnostníci, start-upy, malé a střední firmy si často řeší výběr nových parťáků sami. Nemají, anebo nechtějí dávat, peníze personálním agenturám za jejich služby, protože právě tučné faktury jsou nepříjemný zásah do rozpočtu, a ještě k tomu bez pocitu jistoty. Proto sází na svou kartu a hledají lidi na vlastní pěst. Objevuje se však mnoho úskalí na trnité cestě za získáním toho správného člověka do svého týmu. Často jde o slabý marketing pozice, nepříliš dobré pojmenování, co od nového člověka čekají, a i když už tohle projde, kámen úrazu se projeví u pohovoru, kdy kandidát říká jedno, ale nakonec se bohužel ukáže „to druhé“.

    Kniha Výběr lidí selským rozumem vám ukáže celý proces náboru od A do Z. Tedy od zjištění, že chete nového kolegu, přes vybudoání pozice, marketingu, vyhodnocení životopisů, vedení pohovorů, výběru toho nejvhodnějšího kandidáta a jeho zapracování do týmu. Zjistěte na co si dát pozor, čeho využít ve svůj prospěch, a především jak dlouhodobě uspět při výběru lidí a tím získat na trhu podstatný náskok.

    Parametry

    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceGreenberg
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %