00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Všechno je v pr**li elektronická kniha

Autor: Mark Manson
(0)

Od autora bestselleru Důmyslné umění, jak mít všechno u pr**le | Máte problém ráno vstát z postele a večer naopak sůvíte dlouho do noci a jen tupě zíráte na televizi, kde vás tak maximálně dráždí nesmyslné reklamy?  Nedaří se vám…

Celý popis
    279 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Od autora bestselleru Důmyslné umění, jak mít všechno u pr**le | 

    Máte problém ráno vstát z postele a večer naopak sůvíte dlouho do noci a jen tupě zíráte na televizi, kde vás tak maximálně dráždí nesmyslné reklamy? Nedaří se vám dosáhnout vytoužených cílů? Honíte se za štěstím jako pes za svým ocasem? Nechápete, proč zrovna vy musíte mít neustálé konflikty s narcistickým šéfem? Máte se jako prase v žitě, ale i přesto nejste spokojeni? Neumíte jednat se svým dospělým puberťákem nebo dětinským protějškem? Neztrácejte naději. Přichází kniha, která se Vám pokusí odpovědět na zapeklité otázky. Ale slovy autora: „Neberte mě příliš vážně.“

    Autor Mark Manson se ve svém pokračování knihy Důmyslné umění, jak mít všechno u pr**le zaměřuje převážně na naději a vše, co se točí kolem níJak ji získat, udržet a najít, když už si myslíme, že je všechno v háji. Zjistíte, po čem naděje vlastně touží a proč se i u ní může vyskytnout krize. A víte už, co byste dělali, kdybyste zjistili, že naděje je vaším nepřítelem? Přemýšleli jste o tom? Tak teď všeho nechte – odpovědi už čekají…

    Parametry

    • ISBN978-80-764-2089-2
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceVia
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %