Autor sleduje své téma od prvního železničního transportu britských vojáků a pokračuje přes krymskou, americkou občanskou, první i druhou světovou až po korejskou a vietnamskou válku. Neponechává stranou ani podíl železnic na holocaustu.
Průkopnická studie Christiana Wolmara, který se v britských médiích zabývá historií dopravních prostředků, nazvaná Vlaky a války, je věnována nepochopitelně zanedbávanému aspektu novodobých dějin, totiž vlivu, jaký měl na moderní způsob vedení války vznik a rozvoj železnic. Ten se podle autorových zjištění projevoval především v urychlení přesunů vojenských jednotek a v zásadním zlepšení týlového zabezpečení armád válčících stran, které díky železniční dopravě už nebyly odkázány na místní zdroje. Autor sleduje své téma od prvního železničního transportu britských vojáků vyslaných potlačit nepokoje v Irsku a pokračuje dál před krymskou, americkou občanskou, prusko-rakouskou, prusko-francouzskou, búrskou, rusko-japonskou, první i druhou světovou až po korejskou a vietnamskou válku. Neponechává stranou ani podíl železnic na holocaustu.
Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.
Osobní zpověď o cestě adepta na službu v armádě České…
Skladem 5 ks
DMOC 279 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.69 Kč
Píše se rok 1941, druhá světová válka je v plném proudu a v…
Skladem > 10 ks
DMOC 329 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.99 Kč
Poutavý příběh o vědci, jenž se stal vrchním špionem.
Skladem > 5 ks
DMOC 399 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.169 Kč