00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

V práci nemusí být blázinec audiokniha

Autor: David Heinemeier Hansson, Jason Fried
(0)

Nastal čas skoncovat s érou přepracovanosti, chaosu, stresu a otravného „nestíhám“. Obdiv už nesklízí workoholik, ale ten, kdo si při zachování profesionality dokáže v klidu užít své odpolední volno i víkendy a dokáže se vyspat do růžova.…

Celý popis
  • Rok vydání2020
Audio knihaV práci nemusí být blázinecUkázka z knihy
299 Kč
  • Ihned k poslechu – MP3 ke stažení

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Nastal čas skoncovat s érou přepracovanosti, chaosu, stresu a otravného „nestíhám“. Obdiv už nesklízí workoholik, ale ten, kdo si při zachování profesionality dokáže v klidu užít své odpolední volno i víkendy a dokáže se vyspat do růžova.Revolucionáři firemní kultury a autoři bestselleru Restart, mimo jiné tvůrci platformy Basecamp (bez níž by tato novinka nevyšla, neboť Melvil „běží“ celý na Basecampu), přicházejí s dalším převratným konceptem: KLIDNÁ FIRMA. Je to místo, kde vedení aktivně pečuje o to nejhodnotnější, co má k dispozici – o své zaměstnance. Jejich čas a energie je totiž vůbec nejcennějším zdrojem – a jen krátkozraký management nechá zápal svých zaměstnanců vyhasnout.Autoři zvěstují, že je čas přestat oslavovat „šílení“ a začít oslavovat „klid“. Fried a Heinemeier Hanson své argumenty umí podložit: už při zakládání Basecampu se stal klid pilířem firemní kultury. Knihu V práci nemusí být blázinec tvoří praktický a inspirativní destilát poznatků a zkušeností, jež může uvést do života kterýkoli manažer či šéf – a je jedno, v jakém oboru či v jak velké společnosti. Je to návod pro management zítřka.Slovo autora:„Tak si představte ty reakce, když lidem řekneme, že žádné cíle nevedeme. Vůbec. Žádný cílový počet zákazníků, žádné prodejní cíle, žádný cílový příjem, žádné konkrétní cíle ohledně zisků (kromě toho být v zisku). Opravdu. My chápeme, jak to chodí – jen je nám to fuk... A pokud už cíl mít musíte, co třeba jen nezkrachovat a neskončit? Nebo dobře sloužit svým zákazníkům? Nebo být příjemným pracovištěm? To, že je tyhle cíle těžší vyjádřit v číslech, ještě neznamená, že jsou méně důležité.“Pamatujte: ani ve vaší práci nemusí být blázinec a na emaily netřeba odpovídat v neděli odpoledne.„Hluboké a praktické.“ — 800ceoread„Jejich kniha je zábavná, výborně napsaná a boří mýty. A je to letos dosud nejlepší kniha o managmentu.“ — The Economist„Kdokoliv, kdo úspěšně podniká, i v malém, a komu záleží na spokojenosti zaměstnanců, ocení tyto praktické a otevřené rady." — Library Journal

Parametry

  • Délka3 hodiny 35 minut
  • InterpretOndřej Halámek
  • Jazykcs
  • NakladatelJan Melvil Publishing
  • Rok vydání2020
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %