00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Umění naslouchat: O co přicházíte a proč na tom záleží elektronická kniha

Autor: Kate Murphy
(0)

Žijeme ve světě, kde technologie umožňují neustálou digitální komunikaci a nabízí stale nové možnosti, jak navazovat a rozvíjet vztahy. Přesto se zdá, že nikdo doopravdy nenaslouchá, nebo dokonce ani neví, jak na to. Díky tomu se cítíme více…

Celý popis
    319 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Žijeme ve světě, kde technologie umožňují neustálou digitální komunikaci a nabízí stale nové možnosti, jak navazovat a rozvíjet vztahy. Přesto se zdá, že nikdo doopravdy nenaslouchá, nebo dokonce ani neví, jak na to. Díky tomu se cítíme více osamělí, izolovaní a méně tolerantní než kdykoli předtím. Novinářka New York Times Kate Murphy chce vědět, co se stalo.

    Murphy v této fascinující a často vtipné knize vysvětluje, proč nenasloucháme, co to s námi dělá a jak můžeme tento trend zvrátit. Lidsky podává psychologickou, neurovědeckou a sociologickou diskuzi na téma naslouchání a zároveň nás seznamuje se skutečnými odborníky (včetně agenta CIA, moderátorky diskuzní skupiny, barmana, rozhlasového producenta a špičkového prodavače nábytku). Její práce je stejnou měrou kulturní kritikou, vědeckou studií zkoumání i vzrušující výzvou ke změně, která je plná praktických rad a příběhů ze života.

    Je čas přestat mluvit a začít naslouchat.

    Parametry

    • ISBN978-80-277-0232-9
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceVia
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %