00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

Popis

Umělá inteligence. Populární slovo, které se za několik měsíců vypaří? Nebo největší technická inovace 21. století? Dobrý sluha, nebo zlý pán? Cesta k lepší budoucnosti, nebo spíš nástroj nové totality?

 

Kniha zkušeného ekonomického novináře Stanislava Šulce nabízí odpovědi na všechny tyto otázky. Stručně, jasně a přehledně zachycuje vývoj umělé inteligence, který v posledních letech značně zrychlil a od nereálného konceptu několika technických snílků jsme se dostali do momentu, že budeme mít v mobilním telefonu každý svého osobního asistenta poháněného právě umělou inteligencí.

 

Co to přinese společnosti, lidstvu a jednotlivým profesím? Co způsobí situace, kdy každý bude mít neustálý přístup k veškerému vědění lidstva? Jak se promění medicína, vzdělávání, ale třeba také literatura, kinematografie nebo gastronomie?

 

Kniha Umělá inteligence: vítejte v nové realitě představí vedle historie a současnosti umělé inteligence také zevrubnou analýzu možností, které nabízejí nejpopulárnější modely jako GPT od OpenAI, Gemini od Googlu či Copilot od Microsoftu. Dále se dozvíte, proč budou trendem budoucnosti menší specializované modely a co již nyní umožňují. A kniha také ukáže, jak moc se konkrétní oblasti lidské činnosti již nyní mění pod vlivem AI a kam jejich vývoj bude v dalších měsících a letech postupovat.

 

Připraví vás AI o práci, nebo vám umožní věnovat se vašim talentům naplno? I na to hledá odpověď kniha Umělá inteligence: vítejte v nové realitě.

Parametry

  • ISBN978-80-7696-037-4
  • Jazykcs
  • Výrobce / DovozcePráh
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %