00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Two Kinds of Rhetoric (EN) audiokniha

Autor: Albert A. Anderson
(0)

Audiobook Bringing Philosophy to Life, written by Albert A. Anderson. Is our political dialogue elevating or dividing us? Dive into the intricacies of "noble rhetoric" versus manipulative speech in the political arena with Albert A. Anderson. This…

Celý popis
  • Rok vydání2024
Audio knihaTwo Kinds of Rhetoric (EN)Ukázka z knihy
150 Kč
  • Ihned k poslechu – MP3 ke stažení

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Is our political dialogue elevating or dividing us? Dive into the intricacies of "noble rhetoric" versus manipulative speech in the political arena with Albert A. Anderson. This episode unpacks the dual nature of rhetoric and its impact on democracy, exploring how the philosophical underpinnings of speech can lead us toward unity and fundamental principles, or further into division.Bringing Philosophy to Life In this series, philosopher and author, Albert A. Anderson, explores the modern world through ancient philosophers such as Socrates, Plato and Aristotle. He provides insightful analyses on the practical applications of philosophy in our daily lives, and brings a fresh perspective on how these concepts can create a better understanding of the world around us. In this podcast, you will be presented with philosophical ideas in a way that is accessible and easy to understand, making it an engaging listen for both old and new philosophy enthusiasts.

Parametry

  • Délka18 minut
  • InterpretAlbert A. Anderson
  • Jazyken
  • NakladatelSAGA Egmont
  • Rok vydání2024
  • EAN9788727152110
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %