00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Tátou každý den elektronická kniha

Autor: Ryan Holiday
(0)

Promyšlená každodenní příručka plná inspirativních citátů a rad od autora bestselleru STOIKŮV PRŮVODCE NA KAŽDÝ DEN - povinná literatura pro každého otce.Co to znamená být skvělým otcem? A jak se jím stát? Rodičovství je role naplněná…

Celý popis
    299 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Promyšlená každodenní příručka plná inspirativních citátů a rad od autora bestselleru STOIKŮV PRŮVODCE NA KAŽDÝ DEN - povinná literatura pro každého otce.

    Co to znamená být skvělým otcem? A jak se jím stát? Rodičovství je role naplněná neuvěřitelným smyslem a účelem, kterou mají muži povinnost brát vážně. Ne každý se však pro tuto roli narodil a i ten, který ano občas potřebuje načerpat trochu inspirace a získat nad situací nadhled. 

    Od autora bestsellerů Ryana Holidaye, který je sám otcem dvou dětí, pomůže tato kniha starým i novým tatínkům najít inspiraci a rady pro každodenní práci, kterou je otcovství. Kromě psychologických výzkumů čerpá také z citátů z historie, popkultury a literatury od Sókrata přes Martina Luthera Kinga mladšího až po Jerryho Seinfelda. 

    Zjistěte, jak se stát nejen tátou, ale i skutečným vzorem pro své děti. Protože otcovství není jen role, je to závazek, který si zaslouží vaše nejlepší úsilí. Být tátou je výzva, která za to rozhodně stojí.

    „Proměňte tuto knihu ve svůj ranní rituál.“ – Matthew McConaughey

    Parametry

    • ISBN978-80-88494-09-6
    • Jazykcs
    • PřekladatelTomáš Bíla
    • Výrobce / DovozceAudiolibrix
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %