00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Supervelmoc? elektronická kniha

Autor: Kristína Kironská, Richard Turcsányi
(0)

Čína zaznamenává v posledních letech unikátní vzestup. Její nabytá moc se přitom projevuje různě. Napíná svaly na hranicích, snaží se proniknout do Evropy s iniciativou „Nové hedvábné stezky“ a její celkový globální vliv roste. To se zrcadlí také v…

Celý popis
    349 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Čína zaznamenává v posledních letech unikátní vzestup. Její nabytá moc se přitom projevuje různě. Napíná svaly na hranicích, snaží se proniknout do Evropy s iniciativou „Nové hedvábné stezky“ a její celkový globální vliv roste. To se zrcadlí také v jejích ambicích – Čína vojensky sílí a rostou taktéž její nacionalistické tendence, jejichž příkladem je dění v Hongkongu nebo uvěznění více než jednoho milionu Ujgurů v převýchovných táborech. Navzdory tomu Čína zůstává velkou neznámou. Mnozí ji nadále považují za neproniknutelnou obrovskou komunistickou zemi na opačném konci světa, která se dorozumívá obtížně pochopitelným písmem. Čína se však stává důležitým aktérem také ve střední Evropě a potřebujeme jí porozumět, abychom se s ní naučili žít.

     

    Kniha Supervelmoc? Vše, co potřebujete vědět o současné Číně obsahuje všechny důležité informace sepsané srozumitelně a jasně pro každého, kdo má zájem tuto zemi lépe pochopit. Jde o publikaci, která komplexním způsobem mapuje společenskou, ekonomickou, kulturní, náboženskou i politickou situaci v Číně.

    Parametry

    • ISBN978-80-278-0047-6
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceEpocha
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %