00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

Specifika komunikace ve vztahu k sexualitě II: Pomáhající profese ve vztahu k sexualitě,včetně osob s mentálním postižením - z empirického výzkumu elektronická kniha

Autor: Miluše Rašková, Dana Štěrbová
(0)

Publikace je dalším pokračováním tématiky komunikace o sexualitě u vybraných pomáhajících profesí. Zaměřuje se na běžnou populaci, včetně osob s mentálním postižením. Pojímá základní potřeby včetně lidské sexuality v souladu s moderní pedagogikou a…

Celý popis
    70 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Publikace je dalším pokračováním tématiky komunikace o sexualitě u vybraných pomáhajících profesí. Zaměřuje se na běžnou populaci, včetně osob s mentálním postižením. Pojímá základní potřeby včetně lidské sexuality v souladu s moderní pedagogikou a psychologií. Naše motto \"\"Bylo by méně problémů, kdyby se více o sexualitě komunikovalo.\"\", vytyčuje směr k rozvoji komunikace o sexualitě. K vybraným tématům \"\"přijetí homosexuality společností a problému komunikace o ní\"\", stejně jako \"\"komunikace se zákonnými zástupci o sexuálních otázkách\"\", je zdůrazněn pohled na potřebu dalšího vzdělávání v oblasti lidské sexuality. V publikaci jsou uvedena vybraná témata z realizovaného empirického výzkumu, a to v souvislosti s odkrytím a identifikací problému v postojích i dovednostech u budoucích odborníků.

    Parametry

    • ISBN978-80-244-4994-4
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceUniverzita Palackého v Olomouci
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %