Tato publikace čtenářům pomůže s rozvojem čtenářských dovedností a se schopností vnímat čtený text. Neexistuje univerzální metoda vhodná pro všechny, jejíž pomocí se naučí děti číst. Vždy půjde o pomalý nácvik, o trpělivost i toleranci k neúspěchům. Doporučuje se číst krátce, někdy po částech a dokud se nevytratí soustředění a motivace. A přesně takto je koncipován tento titul.
Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.
100 %
1 hodnocení
1×
0×
0×
0×
0×
Dostupnost zboží na prodejnách a termíny dodání
Snadné čtení s porozuměním / Miluše Jirušková
Objednávka | Česká pošta – Balík do ruky 99 Kč | Zásilkovna – Výdejní místo nebo Z-Box 69 Kč
Centrální sklad
0 ks|29. 04.
Termíny dodání jsou platné, pokud zboží objednáte nyní, k a pro 1 kus.
Údaje o dostupnosti produktu jsou orientační. Produkty skladem jsou v přímém prodeji a mohou být brzy vyprodány.
Aktuálně přepravujeme zásilky pouze v rámci ČR. Platby přijímáme v Kč.
Rezervace proběhla úspěšně
Veškeré informace najdete na vašem e-mailu . Děkujeme za vaši rezervaci.
Rezervaci připravíme a pošleme vám e-mail. Na vyzvednutí budete mít 5 dní.