00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Rozhodnout se pro lásku elektronická kniha

Autor: Stan Tatkin
(0)

Americký klinický psycholog Stan Tatkin nás seznamuje s inovativním přístupem k párové terapii, v němž se uplatňují nové poznatky neurovědy ve spojení s teorií attachmentu – citové vazby. Neurověda, která se zabývá fungováním lidského mozku, nám…

Celý popis
    E-knihaRozhodnout se pro lásku
    299 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Americký klinický psycholog Stan Tatkin nás seznamuje s inovativním přístupem k párové terapii, v němž se uplatňují nové poznatky neurovědy ve spojení s teorií attachmentu – citové vazby. Neurověda, která se zabývá fungováním lidského mozku, nám umožňuje lépe pochopit, co vlastně řídí naše vztahy. Máme vrozenou potřebu citově se připoutat k druhým lidem. Porozumění těmto zákonitostem může napomoci při řešení vztahových problémů, ale i při vytváření bezpečného a přijímajícího prostředí, tzv. párové bubliny.

    Tato publikace je určena především těm, kteří se v ústředním vztahu svého života právě cítí nešťastní, ztracení, zmatení nebo osamělí. Nechává je nově nahlédnout na případný dosavadní vysilující boj, chaos, bolest či rezignaci. Zároveň jistě poslouží těm, jejichž vztahy jsou funkční a láskyplné, ale přesto občas zabloudí do manželské či partnerské slepé uličky. Do třetice může být průvodcem na cestě k sebepoznání všem čtenářům a inspirací pro práci párovým terapeutům a poradcům.

    Parametry

    • ISBN978-80-7684-075-1
    • Jazykcs
    • PřekladatelLenka Němečková
    • Výrobce / DovozceTriton
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %