00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

Řízení lidských zdrojů v kontextu organizačního chování elektronická kniha

Autor: autorů kolektiv
(0)

Pro organizace je stále důležitější, aby byly schopny se přizpůsobit neustále se měnícím podmínkám a dokázaly si udržet a rozvíjet zaměstnance v souladu s jejich potřebami, nároky i v souladu s nutností ochrany jejich zdraví, a současně tak,…

Celý popis
    E-knihaŘízení lidských zdrojů v kontextu organizačního chování
    599 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Pro organizace je stále důležitější, aby byly schopny se přizpůsobit neustále se měnícím podmínkám a dokázaly si udržet a rozvíjet zaměstnance v souladu s jejich potřebami, nároky i v souladu s nutností ochrany jejich zdraví, a současně tak, aby byly splněny organizační cíle a strategie s požadovanými výstupy a výkonností, a pokud možno byla využita příležitost k rozvoji oproti konkurenci. Efektivní a moderní management organizace na principu organizačního chování tomu napomáhá. Proto text poukazuje na hlavní systém hodnot managementu organizací, které se ukazují jako zásadní v průběhu změn a krizí.

    Publikace shrnuje nejdůležitější poznatky z definované oblasti a primárně slouží k vzdělávání odborníků, HR manažerů, personalistů, vedoucích, ale i studentů a široké odborné veřejnosti.

    Parametry

    • ISBN978-80-7676-996-0
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceWolters Kluwer
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %