00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Reklama ...vážně!? audiokniha

Autor: Anonym, Jan Werich, Jiří Suchý, Josef Barchánek, Lidová, Jiří Šlitr, Jiří Voskovec, Jan F. Fischer, Olga Fischerová, Joaquin Prieto, Miroslav Horníček, Jiřina Fikejzová, Autor neznámý, Karel Krautgartner, Jaromír Čermák, Jiří Melíšek
(0)

Reklama...vážně!? - tato audiokniha je dobovou mozaikou reklamy padesátých a šedesátých let, která čerpá z archivních nahrávek Supraphonu. Ve vtipných i úsměvných reklamních skečích účinkují: Jan Werich, Miroslav Horníček, Jaroslava Adamová, Miloš…

Celý popis
  • Rok vydání2018
Audio knihaReklama ...vážně!?Ukázka z knihy
69 Kč
  • Ihned k poslechu – MP3 ke stažení

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Reklama...vážně!? - tato audiokniha je dobovou mozaikou reklamy padesátých a šedesátých let, která čerpá z archivních nahrávek Supraphonu. Ve vtipných i úsměvných reklamních skečích účinkují: Jan Werich, Miroslav Horníček, Jaroslava Adamová, Miloš Kirschner, Jaroslav Štercl a další....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby.

Parametry

  • Délka1 hodina 13 minut
  • InterpretJaroslava Adamová, Miroslav Horníček, Miloš Kirschner, Jaroslav Štercl, Jiří Štuchal, Jan Werich, Anonym, Neznámý interpret, Jiří Suchý, Marie Poslušná, Božena Weleková, Ludmila Stambolieva, Autor neznámý, Waldemar Matuška, Karel Štědrý, Josef Zíma, Irena
  • Jazykcs
  • NakladatelSUPRAPHON a.s.
  • Rok vydání2018
  • EAN099925796624
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %