00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

Reconceptualising ‘mainstream’ youth elektronická kniha

Autor: Michaela Hráčková
(0)

Kniha se zabývá tématem, které v českém výzkumu mládeže představuje relativně opomíjenou oblast: mainstreamovou mládeží a spotřebou. Zjišťuje, do jaké míry koncept „mainstreamové mládeže“ poskytuje přínosný vhled pro pochopení vztahu mladých lidí…

Celý popis
    323 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Kniha se zabývá tématem, které v českém výzkumu mládeže představuje relativně opomíjenou oblast: mainstreamovou mládeží a spotřebou. Zjišťuje, do jaké míry koncept „mainstreamové mládeže“ poskytuje přínosný vhled pro pochopení vztahu mladých lidí ke společenské změně a jak by tento koncept obohatil budoucí výzkum mládeže v České republice. Zjištění založená na kvalitativní výzkumné studii zaměřené na význam spotřeby v každodenním životě „obyčejných“ mladých lidí zpochybňují ortodoxní reprezentaci pasivně konformního mainstreamu, která v současnosti dominuje v českém výzkumu mládeže. Paradox volby a aktivní konformity zvýznamňují přítomnost reflexivity a aktivního zapojování mladých lidí do pozdně moderní spotřebitelské kultury a společenského života. Tato kniha slouží jako doplnění i kritika trendu v současném českém akademickém výzkumu, jenž se zaměřuje spíše na marginalizované, spektakulární nebo extrémní skupiny a kultury mládeže.

    Parametry

    • ISBN978-80-210-6027-2
    • Jazyken
    • Výrobce / DovozceMasarykova univerzita
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %