Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází…
Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři.
Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.
0 %
0×
0×
0×
0×
0×
Dostupnost zboží na prodejnách a termíny dodání
Public relations a zpravodajství / Jméno
Objednávka | Česká pošta – Balík do ruky 99 Kč | Zásilkovna – Výdejní místo nebo Z-Box 69 Kč
Centrální sklad
0 ks|02. 01.
Termíny dodání jsou platné, pokud zboží objednáte nyní, k a pro 1 kus.
Údaje o dostupnosti produktu jsou orientační. Produkty skladem jsou v přímém prodeji a mohou být brzy vyprodány.
Aktuálně přepravujeme zásilky pouze do ČR. Platby přijímáme v Kč.
Rezervace proběhla úspěšně
Veškeré informace najdete na vašem e-mailu . Děkujeme za vaši rezervaci.
Rezervaci připravíme a pošleme vám e-mail. Na vyzvednutí budete mít 5 dní.