00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Psychologický vesmír: synchronicita a magické myšlení elektronická kniha

Autor: Richard Gilík
(0)

Představa vesmíru, se kterou se setkáte na následujících stránkách, se dosud nestala součástí hlavního proudu vědy, byť některé z popisovaných jevů lze vědecky doložit a někteří odborníci s nimi pracují. Týká se to především synchronicity, která…

Celý popis
    250 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Představa vesmíru, se kterou se setkáte na následujících stránkách, se dosud nestala součástí hlavního proudu vědy, byť některé z popisovaných jevů lze vědecky doložit a někteří odborníci s nimi pracují. Týká se to především synchronicity, která může posloužit v psychoterapeutické praxi, protože prožití smysluplné náhody u pacientů vyvolává subjektivní pocit smyslu a může tak napomoci jejich léčení. Poznání některých zákonů „psychologického vesmíru“ umožní pochopit magický způsob myšlení, které zdaleka není výlučnou doménou primitivních lidí. Ale kniha se dotýká i těžších otázek: Jak a proč fungují některé věštebné techniky? Je možné si dopředu naprogramovat, co budeme prožívat? Existuje nějaká předem sjednaná harmonie? Vychází svět, který známe, z nějaké hlubší dimenze?

    Odpovědi na tyto otázky budeme hledat v moderní vědě, filozofii, psychologii, ale nebudeme se vyhýbat ani ezoterice. Neboť jak již prohlásil C. G. Jung ve svém projevu adresovaném Společnosti pro psychický výzkum v Anglii: „Nebudu se dopouštět oné módní hlouposti a považovat vše, co nedokážu vysvětlit, za podvod.“

    Parametry

    • Jazykcs
    • Výrobce / Dovozcee-bohém
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %