00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Proměny hudební pedagogiky ve výzkumu a aplikacích elektronická kniha

Autor: Lenka Kružíková, Jiří Luska, kolektiv a
(0)

Kniha Proměny hudební pedagogiky vznikla jako odborný hudebněpedagogický materiál, který se soustředí na současná témata uměleckého vzdělávání a předkládá kapitoly s inovativními didaktickými a metodickými principy, vycházejícími z domácích i…

Celý popis
    199 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Kniha Proměny hudební pedagogiky vznikla jako odborný hudebněpedagogický materiál, který se soustředí na současná témata uměleckého vzdělávání a předkládá kapitoly s inovativními didaktickými a metodickými principy, vycházejícími z domácích i zahraničních výzkumů jednotlivých autorů a jejich zkušeností. Informace odborného charakteru i náměty do hudebněvýchovné praxe zde mohou nalézt hudební pedagogové, pro které je tato kniha určena primárně, ale i další zájemci o obor. Kapitoly se zaměřují na jednotlivé stupně hudebněvýchovného působení – tedy od mateřské školy přes základní a středoškolské vzdělávání až po umělecké vzdělávání na ZUŠ, konzervatořích či v uměleckých spolcích a sborech. Proto tato publikace nabízí nová a zajímavá témata, která poslouží jako ukázka odborné hudebněvýchovné praxe v kontextu historického vývoje a proměn v hudebněvýchovné intervenci. Předkládaná publikace je primárně motivována jubileem prof. Ladislava Daniela, od jehož narození uplynulo v květnu 2022 sto let.

    Parametry

    • ISBN978-80-244-6279-0
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceUniverzita Palackého v Olomouci
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %