00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Prodejem k vítězství audiokniha

Autor: Richard Denny
(0)

Audiokniha Prodejem k vítězství, kterou napsal Richard Denny. Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste zvýšili své prodejní a obchodní dovednosti, navýšili prodeje, audiokniha…

Celý popis
  • Rok vydání2014
Audio knihaProdejem k vítězstvíUkázka z knihy
299 Kč
  • Ihned k poslechu – MP3 ke stažení

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste zvýšili své prodejní a obchodní dovednosti, navýšili prodeje, audiokniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou. Nemůže vás sice naučit znalosti produktu, který prodáváte, co vás však naučit může, je schopnost přesvědčit stávající či potenciální zákazníky, aby obchod s vámi uzavřeli.Richard vysvětluje přímým a otevřeným způsobem použití nejlepších prodejních technik v praxi. Ty se však značně liší od zastaralých a již nefunkčních způsobů prodeje. Využívá přístup, který se ve většině případů zakládá na zdravém rozumu, je věcný, profesionální a odvíjí se od toho, jak by si naši zákazníci přáli, aby jim bylo prodáváno. Napsal ji již v roce 1988 a po dobu 14 měsíců se držela v čele nejprodávanějších knih v oboru businessu. Kniha byla přeložena do 28 jazyků, dočkala se již čtyř vydání (poslední v roce 2013) a prodává se ve více než 40 zemích světa. Text byl aktualizován a pozměněn na základě Richardových zkušeností z prodeje v nestálém obchodním prostředí, kdy internet podnítil a znovu podněcuje vznik nového obchodního jednání. Principy popsané v tomto novém vydání jsou však stejně důležité dnes, jako budou za 25 let. Odklon od nich je na vlastní nebezpečí.Prodávající mají snahu nepřipouštět si, že jsou do obchodu zapojeni. Sami se označují za makléře, poradce nebo manažery.V současnosti je však do prodeje na určité úrovni zapojen každý. Lékaři, právníci, realitní makléři, odhadci, architekti, bankovní úředníci, reklamní agenti - výčet je téměř nekonečný - hledají nové zakázky, a tudíž musí umět prodat své služby i sebe. Svět se stal soutěživějším a kvůli přežití a úspěchu potřebujeme všichni porozumět prodeji, vyjednávání i přesvědčování. Chtějí-li společnosti v 21. století soutěžit a zvítězit, budou potřebovat vysoce proškolené lidi s hloubkovou znalostí produktů schopné okamžitě rozpoznat nové příležitosti. A jestliže chtějí porazit konkurenci, budou tito lidé muset být skutečnými odborníky. Tato kniha Vám ukáže, jak se odborníkem stát.Richard slibuje, že pokud budete následovat jeho doporučení, budete: uzavírat nesrovnatelně více obchodů využívat nových schopností a dovedností mistry v umění prodeje skutečnými odborníky uznávaní mezi kolegy jako vítězové a hvězdy

Parametry

  • Délka4 hodiny 21 minut
  • InterpretMichal Švarc
  • Jazykcs
  • NakladatelProgres Guru
  • Rok vydání2014
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %