00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Prodávat je lidské elektronická kniha

Autor: Daniel H. Pink
(0)

„Neotřelý pohled na umění prodávat, spojující výsledky společenských věd, vlastního výzkumu a sebraných příběhů. ... Ohromně zábavné a užitečné.“ – Forbes „Silniční mapa, která nás ostatní dovede k našim vlastním prezentacím.“ – Chicago Tribune…

Celý popis
    E-knihaProdávat je lidské
    249 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    „Neotřelý pohled na umění prodávat, spojující výsledky společenských věd, vlastního výzkumu a sebraných příběhů. ... Ohromně zábavné a užitečné.“
    – Forbes

    „Silniční mapa, která nás ostatní dovede k našim vlastním prezentacím.“
    – Chicago Tribune

    Přesvědčujete kolegy, aby přijali váš nápad? – Prodáváte. Rádi byste získali pro své podnikání investora? – Prodáváte. Přemlouváte děti, aby se učily? – Zase prodáváte. Ať jsme zaměstnanci, podnikatelé, rodiče, učitelé… trávíme naše dny snahou působit na ostatní. Přesvědčujeme, ubezpečujeme a ovlivňujeme druhé, aby se vzdali něčeho, co mají, výměnou za to, co máme my. Ať se nám to líbí nebo ne, všichni prodáváme.

    Tohle není jen další kniha o prodeji a pro prodejce.
    Autor knihy, Daniel H. Pink, předkládá nový pohled na složité umění prodeje, přičemž své poznatky opírá o četné sociologické studie a výzkumy. Svět se změnil, co dříve platilo a fungovalo, dnes neplatí nebo je přinejmenším neefektivní. Na téměř posvátném pravidle prodejců „pokaždé uzavři obchod“ a po léta uplatňovaných metodách nezůstal kámen na kameni. Vztah prodejce a zákazníka je jiný, rovnocenný. Prodejce dávno nedrží trumfy v rukou jako dřív. Jeho role při uzavírání obchodu se změnila. A Pink formuluje novou trojici zásadních vlastností, které by si měl osvojit každý, kdo to s prodejem myslí vážně.
    A jako správný obchodník vám autor nabízí několik užitečných „vzorků zdarma“ – soubory zcela konkrétních nástrojů, tipů, rad a cvičení, které byly pečlivě vytvořeny tak, abyste novému světu prodávání opravdu porozuměli a dosáhli úspěchu.

    V knize se taky dozvíte
    Jak neprodávat věci, ale zážitky. Jak umět plavat v oceánu odmítnutí. Co je to jednoslovný kapitál. Proč pomáhá tázací samomluva. Co je podstatou pixarské prezentace. Jaké jsou nové formy prezentace obchodních nabídek. Proč jsou důležitá tři základní pravidla improvizačního divadla.

    O autorovi
    Daniel H. Pink je americký autor pěti knih věnujících se obchodní, pracovní a manažerské tématice. Jeho knihy byly přeloženy do 33 jazyků. Píše články pro The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company a Wired. Přednáší ve firmách a na univerzitách celého světa. V roce 2011 byl v žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších myslitelů světa v oblasti managementu. Žije se svou ženou a třemi dětmi ve Washingtonu, DC.

    Parametry

    • ISBN978-80-87270-63-9
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceJan Melvil publishing
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %