00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Před kamerou, za kamerou audiokniha

Autor: Milan Švihálek
(0)

Začátky ostravského „vidění na dálku“ byly úsměvné. Miniaturní „kapesní“ hlasatelna velikosti obýváku, z níž se začalo vysílat, byla spíš kuriozitou než seriózním studiem. Ale příběhy nadšenců, kteří se nebáli pod hošťálkovickým kopcem realizovat…

Celý popis
  • Rok vydání2020
Audio knihaPřed kamerou, za kamerouUkázka z knihy
169 Kč
  • Ihned k poslechu – MP3 ke stažení

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Začátky ostravského „vidění na dálku“ byly úsměvné. Miniaturní „kapesní“ hlasatelna velikosti obýváku, z níž se začalo vysílat, byla spíš kuriozitou než seriózním studiem. Ale příběhy nadšenců, kteří se nebáli pod hošťálkovickým kopcem realizovat nejodvážnější technické a programové nápady, a kteří bezmezně věřili v sílu nového vynálezu, nás dodnes dojímají.Mnozí z průkopníků neměli zpočátku o televizi ani ponětí, pracovali původně jako pošťáci, tramvajáci, šoféři, havíři nebo učitelé. Řada z nich se ale později stala legendami, mj. režisér František Mudra (spoluautor slavných Lovů beze zbraní), jeho manželka Eva (první osoba, která se na Silvestra roku 1955 objevila na obrazovce), Vladimír Brázda (vtipný vypravěč a šikovný klavírista zvaný „ostravský Lehár“), kameraman Jiří Vrožina (dokumentarista, který v australském buši pátral po lidech doby kamenné), Jan Neuls (nezapomenutelný programový šéf, zakladatel proslulé ostravské televizní publicistické školy), atd.

Parametry

  • Délka4 hodiny 54 minut
  • InterpretMilan Švihálek
  • Jazykcs
  • NakladatelNakladatel Milan Švihálek
  • Rok vydání2020
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %