00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Posvátná geometrie, magie a symboly ve starém Egyptě elektronická kniha

Autor: Lída Kejmarová
(0)

Není snad nic důležitějšího než poznání, kým jsme a jaký je smysl našeho života. V této knize hledá autorka odpovědi na otázky: Kdo je člověk? Existuje duše? Co je vědomí? O co usilovali staří Egypťané? Snaží se podle svých možností proniknout…

Celý popis
    529 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Není snad nic důležitějšího než poznání, kým jsme a jaký je smysl našeho života. V této knize hledá autorka odpovědi na otázky: Kdo je člověk? Existuje duše? Co je vědomí? O co usilovali staří Egypťané? Snaží se podle svých možností proniknout oblast mýtů, umění, náboženství, magie, filosofie, psychologie, medicíny, fyziky i matematiky – a pokouší se tak o syntézu a originální úhel pohledu na základní otázky. Dívá se z pozice nezaujatého, zvídavého člověka, který se celý život zabývá výtvarným uměním a hermetismem.

    Abychom pochopili význam symbolu, je třeba zapojit obrazovou představivost, což nám může pomoci porozumět souvztažnostem skrze intuici. Proto se autorka rozhodla svoji knihu postavit z velké části na ilustracích, se kterými strávila mnoho času a mohla proto jejich symboliku do hloubky vstřebat. V bohatě ilustrované knížce představuje staré egyptské symboly zejména v kontextu psychologie C. G. Junga a filosofie A. Schopenhauera. Záměrem je vybídnout čtenáře k přemýšlení o lidské podstatě. Kniha je vhodná pro široké publikum.

    Parametry

    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceVolvox Globator
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %