00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

Pokusy o močení elektronická kniha

Autor: Milan Rynt
(0)

Nepočetná autorova povídková tvorba z let 1990–2001 obsahuje krátké texty sahající od meditativních úvah přes kafkovsky laděné vize až po bizarní hříčky. To vše často s notnou dávkou černého humoru a absurdit.Úryvek: „Její překrásné dlouhé nohy…

Celý popis
    49 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Nepočetná autorova povídková tvorba z let 1990–2001 obsahuje krátké texty sahající od meditativních úvah přes kafkovsky laděné vize až po bizarní hříčky. To vše často s notnou dávkou černého humoru a absurdit.

    Úryvek:
    „Její překrásné dlouhé nohy končily příliš vysoko. Tak vysoko, že ani nedohlédl k místu, kde přecházely v klín. Bránila mu v tom hrana postele, pod kterou ležel. Přesněji řečeno, pod kterou ležela jeho hlava.“

    Milan Rynt se narodil 12.7.1971. Žije v Kralupech nad Vltavou, v místě svého rodiště. Jako básník poprvé představen veřejnosti v recitačním pořadu Mirka Kováříka Zelené peří v Malostranské besedě v roce 1990. Publikoval v literárním časopise Tvar a v časopise české Mensy. V roce 1993 vyšla v nakladatelství Mladá fronta jeho básnická prvotina Ani jeden šimpanz. Kromě literární tvorby se věnuje také kreslení a malování. Ilustroval několik knižních titulů pro nakladatelství Maťa. V roce 2000 se uskutečnila jeho první samostatná výstava s názvem Obrazy a poezie.

    Parametry

    • ISBN978-80-751-2194-3
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceE-knihy jedou
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %