00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Mýty na talíři elektronická kniha

Autor: Tim Spector
(0)

Jak se dobře najíst, neublížit si — a hlavně se nezbláznit Stačí otevřít sociální sítě nebo oblíbený časopis a už se na nás hrnou stravovací doporučení nebo zaručené dietní triky. Snídejte takto, pijte tolikrát denně,…

Celý popis
    279 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Jak se dobře najíst, neublížit si — a hlavně se nezbláznit 

    Stačí otevřít sociální sítě nebo oblíbený časopis a už se na nás hrnou stravovací doporučení nebo zaručené dietní triky. Snídejte takto, pijte tolikrát denně, nesnídejte vůbec, cukr je zlo, káva je dobro, ale jen v určitou denní dobu, sklenka vína denně prospěje, nebo taky možná uškodí… Každý člověk si přitom od změny stravovacích návyků slibuje něco jiného — někdo chce zhubnout, jiný zase nabrat svaly, spousta lidí dietou řeší své zdravotní problémy, a ještě více jich chce prostě zkusit žít podle posledních trendů. Jak se v nich ale vyznat, když je jich tolik a stále přibývají další a další? Mýty na talíři od uznávaného vědce a odborníka na výživu Tima Spectora tyto módní diety a trendy jeden po druhém rozebírají a ukazují, že za nimi často spíše než věda stojí marketing, lidové pověry nebo třeba vládní programy. 

    –––

    Jedna z nejsrozumitelnějších a nejpřístupnějších knih o stravování — je příjemně otevřená, nabitá informacemi a vyhýbá se všem módním dietním pravidlům.

    — The Guardian

    Parametry

    • ISBN978-80-275-1564-6
    • Jazykcs
    • PřekladatelTomáš Kačer
    • Výrobce / DovozceHost
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %