00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Myšlení vítězů audiokniha

Autor: Dan Miller
(0)

Audiokniha Myšlení vítězů, kterou napsal Dan Miller. Váš vnější svět se stává obrazem vnitřního světa a odráží to, na co nejčastěji myslíte. Vše, o čem stále přemýšlíte, se nakonec objeví ve vaší realitě.

Celý popis
  • Rok vydání2012
Audio knihaMyšlení vítězůUkázka z knihy
290 Kč
  • Ihned k poslechu – MP3 ke stažení

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Váš vnější svět se stává obrazem vnitřního světa a odráží to, na co nejčastěji myslíte. Vše, o čem stále přemýšlíte, se nakonec objeví ve vaší realitě. Tisíce úspěšných lidí odpovídaly na otázku: „Na co myslíte nejčastěji?" Většina z nich odpověděla, že nejčastěji myslí na to, co chtějí a jak toho dosáhnout. Na druhou stranu neúspěšní lidé nejčastěji přemýšlí o tom, co nechtějí. Nejčastěji mluví o svých problémech, starostech a o tom, kdo za ně může. Úspěšní lidé soustředí svoje myšlenky na cíle, kterých chtějí nejvíce dosáhnout. Díky tomu jsou schopni dosáhnout více věcí, na kterých jim opravdu záleží. Obsah: Zvyšování sebevědomí Vize pro práci, rodinu, zdraví a peníze Zásadní význam JASNOSTI a SROZUMITELNOSTI Zákon víry - nejdůležitější zákon psychiky Nebezpečí sebe-omezujících myšlenek Vytvoření vnitřní představy Hlavní příčina neúspěchu Koncentrace na budoucnost 4 nejdůležitější otázky pro budoucnost 3 klíče pro zvýšení produktivity Návod, jak se maximálně koncentrovat a být kreativní Jak se vyhnout nejčastějším zdrojům stresu

Parametry

  • Délka55 minut
  • InterpretVítězslav Kryške
  • Jazykcs
  • NakladatelMediaempire s.r.o.
  • Rok vydání2012
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %