Popis
Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol:
- Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013
- Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot
- Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu
- Případová studie inovací produktů f. Danone
- Psychologie a etika v inovačním procesu
- Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací
Znalosti si doplní především:
- Manažeři firem
- Pracovníci prodejních a marketingových oddělení
- Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení
- Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur
- Studenti marketingových a ekonomických směrů
Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.