00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Marketingový plán na pivním tácku elektronická kniha

Autor: Magdalena Čevelová
(0)

„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek.“ K názvu nové e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase. Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit…

Celý popis
    199 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    „Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek.“ K názvu nové e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase. Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit opravdu každý. Onen „dobrý návod“ najdete v této e-knize.

    Proč vůbec mít marketingový plán?

    1) Pomůže vám vydělat i ušetřit. To není planý slib, ale praktická zkušenost celé řady mých klientů. Většina drobných podnikatelů, kteří si plán skutečně sestaví, má do roka vyšší zisky. A nižší náklady, protože investují jen tam, kde to přináší výsledky.

    2) Je to konkurenční výhoda. Už proto, že většina firem vůbec neplánuje, nebo plány aktivně nepoužívá. Začít znamená předvídat, co se v oboru může dít, a být připraven na všechny varianty.

    3) Usnadňuje rozhodování. Mám být na Facebooku? Hodí se pro mě tahle nabídka inzerce? Je lepší psát blog nebo posílat newsletter? Nebo oboje? Tohle přemýšlení vám marketingový plán podstatně zjednoduší. Prostě se do něj podíváte a vidíte.

    4) Funguje jako magické zaklínadlo. Tím, že sestavujete plán, věnujete své firmě energii. Možná budete překvapeni, jak rychle se věci začnou dít.

    E-kniha vás krok za krokem provede sestavením marketingového plánu volnonožce či malé firmy. Pomůže vám se nad vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi, poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k účinné strategii a rozpočtu. A nakonec vám prozradí, jak plán správně používat, aby skutečně přinášel očekávané výsledky.

    Parametry

    • ISBN978-80-753-6059-5
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceE-knihy hned
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %