00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

Lídři jedí poslední elektronická kniha

Autor: Simon Sinek
(0)

„Miluji svoji práci!“ Patříte mezi ty šťastné, kteří toto upřímně prohlašují, nebo naopak od začátku pracovní doby očima posunujete ručičku na hodinách? Představte si, že se každé ráno těšíte do práce, prožijete báječný pracovní den a se skvělým…

Celý popis
    E-knihaLídři jedí poslední
    249 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    „Miluji svoji práci!“ Patříte mezi ty šťastné, kteří toto upřímně prohlašují, nebo naopak od začátku pracovní doby očima posunujete ručičku na hodinách? Představte si, že se každé ráno těšíte do práce, prožijete báječný pracovní den a se skvělým pocitem se vracíte domů.
    Simon Sinek na svých cestách zjistil, že to není bláhová představa, ale realita mnoha úspěšných organizací. Po mnoha letech výzkumu dospěl k závěru, že taková atmosféra je dokonce základní podmínkou stability a dlouhodobé úspěšnosti jakékoli organizace. Jak je to možné? Sinek odpovídá: vše stojí a padá s pocitem bezpečí; týmy, v nichž vládne cynismus a individuální zájmy, jsou odsouzeny k vnitřním sporům a krachu.
    Je tedy skutečně možné vytvořit tým, ve kterém by jeden pro druhého skočil do ohně? Kde nepanuje cynismus a sobectví? Kde jsou si kolegové oporou?
    Autor tvrdí, že ano, a ukazuje, jak na to. Svou argumentaci staví na nejnovějších vědeckých poznatcích o chování jedince ve skupině a související lidské biologii. Knihou se prolínají sugestivní případové studie poskládané ze střípků příběhů z různých odvětví od armády až po výrobu, od vlády až po investiční bankovnictví.  
     
    # V knize se dozvíte
    co to je kruh bezpečí a jak ho vytvořitjak vytvořit stabilní a sebejistý tým, kde se na sebe kolegové mohou spolehnout a směřují k dosažení společného cílejak získat loajální a hluboce oddané kolegy, kteří se nezastaví před ničím, mají-li prosadit zájmy vaší organizace a vaši vizico se vlastně děje v našem těle, když jsme v kontaktu s druhými a jak této znalosti využítjak zabránit tomu, aby vaše děti trpěly (protože trpí, jste-li v práci nešťastní)jak bojovat se závislostí na hormonech štěstí nebo úzkosti (dopaminu, kortizolu a dalších)kdy je užitečné porušovat pravidlaproč je lepší věnovat raději čas než peníze a že spolupráce a sdílení jsou výhodnější než rivalita a tajnůstkářstvíjak dosáhnout dlouhodobé stability a výkonnosti týmu i celé firmy
    # O autorovi
    Simon Sinek (1973, Anglie) se po životě a studiích v různých částech světa (Johannesburg, Hong Kong) nakonec usadil v New Yorku, kde pracoval v reklamní agentuře. Studium antropologie, zkušenosti z marketingu a vyčerpání z vlastní firmy ho přivedly k otázce, v čem spočívá základ úspěchu a motivace velkých lídrů i podniků. Začal pomáhat přátelům s nacházením jejich PROČ, a aniž by to původně plánoval, vydal v roce 2009 knihu Začněte s proč, která se záhy stala bestsellerem (i u nás). 
    V současné době přednáší a školí, mimo jiné pro Microsoft, AOL, SAP nebo americký Kongres. Přispívá do mnoha médií, pravidelně do The Huffington Post, BrandWeek a IncBizNet. Jeho přednáška se stala druhým nejpopulárnějším TEDtalkem všech dob. Pracuje také pro neziskové organizace. Autorova nová kniha Lídři jedí poslední opakovaně získala titul bestselleru podle The New York Times i Wall Street Journal. Pokud zrovna nepřebývá někde v hotelu, žije v New Yorku, kde také přednáší na Kolumbijské univerzitě strategii komunikace.

    Parametry

    • ISBN978-80-872-7089-9
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceJan Melvil publishing
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %