00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

Krize jako příležitost (a nejen ve školství) elektronická kniha

Autor: Zuzana Svobodová, Irena Trojanová
(0)

Publikace Krize jako příležitost (a nejen ve školství) je optimistickým čtením o negativních situacích. Autorky využívají svých zkušeností vedoucích pracovnic ve školství posílených svou lektorskou činností i akademickou činností na Pedagogické…

Celý popis
    E-knihaKrize jako příležitost (a nejen ve školství)
    385 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Publikace Krize jako příležitost (a nejen ve školství) je optimistickým čtením o negativních situacích. Autorky využívají svých zkušeností vedoucích pracovnic ve školství posílených svou lektorskou činností i akademickou činností na Pedagogické fakultě UK a předkládají čtenářům strukturovanou publikaci rozdělenou do tří částí: Před (co můžeme udělat pro předcházení krizi), Při (Jak vzniklou krizi řešit) a Po (Jak se z krize poučit). Shrnutím všeho je pak příběh ředitelky, která sama krizí prošla (podobnost s reálnými postavami je čistě náhodná). Bonusem publikace jsou podcasty, ve kterých samy autorky komentují text. Kniha je určena pracovníkům škol a školských zařízení, kteří chtějí krizi využít k posunu své organizace. Zajímavá je určitě i pro zřizovatele a pracovníky České školní inspekce. A přečíst si ji mohou všichni, kteří si chtějí udělat představu o situaci v českém školství a o nasazení nejen pedagogických pracovníků.

    Parametry

    • ISBN978-80-7676-216-9
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceWolters Kluwer
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %