00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

Krédo elektronická kniha

Autor: Miroslav Pindiak
(0)

Kniha sa zaoberá takmer všetkými známymi náboženstvami sveta. Postupne prechádza vývojom človeka a jeho náboženským myslením. Krok po kroku predstavuje náboženstvá Sumeru, Egypta, Blízkeho Východu, Indie, ale aj Grékov, Rimanov, Keltov, Germánov,…

Celý popis
    E-knihaKrédo
    288 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Kniha sa zaoberá takmer všetkými známymi náboženstvami sveta. Postupne prechádza vývojom človeka a jeho náboženským myslením. Krok po kroku predstavuje náboženstvá Sumeru, Egypta, Blízkeho Východu, Indie, ale aj Grékov, Rimanov, Keltov, Germánov, Ugrofínov, Slovanov, Aztékov, Inkov a iných národov Mezoameriky. Odkrýva filozofické cesty Buddhizmu, Konfucionizmu aj Taoizmu, predstvavuje Japonský Šintoizmus aj staroiránsky Zoroastrianizmus. Kniha je obohatená nie len o viac ako 1.500 pomenovaní bohov, ale hľadá aj vzájomné spojitosti, či rozdiely medzi nimi. Celé toto snaženie vrcholí oboznámením sa s troma abrahámovskými náboženstvami (judaizmus, kresťanstvo, islam) ich vznikom, zmenami a interakciami. Posledná kapitola v sebe nesie rozporuplnú polemiku o existencii zla vo svete, o postavení náboženstva v dobe vedy a darwinizmu. Postavené je aj do polemiky s ateizmom, Dalajlámom a v neposlednom rade aj do konfrontácie s morálkou. Obstojí náboženstvo tlakom zmien ľudského myslenia?

    Parametry

    • ISBN978-80-263-0682-5
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceTribun EU
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %