00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

Japonská válka elektronická kniha

Autor: Aleš Skřivan
(0)

Po reformách Meidži (1868) Japonsko urychleně vykročilo nejen na cestu modernizace, ale i územní expanze zaměřené především na území Koreje a Číny. Po čínsko-japonské a rusko-japonské válce stanulo mezi světovými velmocemi a jejího postavení se…

Celý popis
    369 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Po reformách Meidži (1868) Japonsko urychleně vykročilo nejen na cestu modernizace, ale i územní expanze zaměřené především na území Koreje a Číny. Po čínsko-japonské a rusko-japonské válce stanulo mezi světovými velmocemi a jejího postavení se ještě upevnilo v průběhu 1. světové války, kdy na Dálném východě vzniklo mocenské vakuum. Na prahu 30. let 20. století se pak představitelé říše Vycházejícího slunce rozhodli prosadit své zájmy a nároky na kontinentě silou. Výsledkem byla invaze do Mandžuska v roce 1931, která znamenala začátek japonské války na Dálném východě a poté i v Pacifiku. Její druhá fáze začala útokem do vlastní Číny v roce 1937, vrchol pak představoval útok na Pearl Harbor v roce 1941 a vstup Japonska do války se Spojenci. Cílem knížky je poskytnout ucelený pohled na vnitřní i zahraniční politiku Japonska v tomto období a předložit čtenáři úplný a pokud možno i poutavý obraz vzestupu i pádu říše Vycházejícího slunce až do hořkého konce v srpnu a září roku 1945, kdy země bezpodmínečně kapitulovala.

    Parametry

    • ISBN978-80-755-7974-4
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceEpocha
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %