00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Jak zdvojnásobit příjem audiokniha

Autor: Dan Miller
(0)

Audiokniha Jak zdvojnásobit příjem, kterou napsal Dan Miller. Audioprogram „Jak zdvojnásobit příjem" patří mezi nejoblíbenější přednášky Dana Millera.

Celý popis
  • Rok vydání2012
Audio knihaJak zdvojnásobit příjemUkázka z knihy
790 Kč
  • Ihned k poslechu – MP3 ke stažení

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Audioprogram „Jak zdvojnásobit příjem" patří mezi nejoblíbenější přednášky Dana Millera.Problém nás lidí je v tom, že se zasekneme v bezpečné zóně a myslíme si,že je to správné. Pak si leccos přejeme, doufáme, toužíme, ale ... nic se nestane. Většina lidí nikdy nepřevezme iniciativu, aby si zvýšili plat nebo svoji pozici v kariéře. Pouze přijmou každoroční nárůst mzdy, který se vyrovná inflaci. Ale tento přístup není pro vás. V audio-programu „Jak zdvojnásobit příjem" uslyšíte dobré nápady a způsoby, které jsou zaručené. Na vás záleží, jak rychle začnete jednat.I když se některým lidem může představa zdvojnásobení příjmů zdát nereálná, 7 principů představených v tomto audio-programu vede jednoznačně k dosažení takového cíle.Některé z uvedených principů využívají lidé, kterým se během posledních 12 měsíců podařilo zdvojnásobit svůj příjem. Když budete dělat to, co dělají ostatní úspěšní lidé, nic na světě vám nemůže zabránit v dosažení stejných výsledků, kterých dosáhli oni. Tyto strategie byly používány po celá desetiletí, a stále přinášejí výsledky.

Parametry

  • Délka2 hodiny 30 minut
  • InterpretVítězslav Kryške
  • Jazykcs
  • NakladatelMediaempire s.r.o.
  • Rok vydání2012
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %