00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Jak uzavírat nové obchody audiokniha

Autor: Richard Denny
(0)

Audiokniha Jak uzavírat nové obchody, kterou napsal Richard Denny. Jak uzavírat nové obchody je audiokniha pro každého, kdo pro své povolání potřebuje znát, jaké je potřeba mít dovednosti k získání nových zákazníků a obchodů, ale na druhou stranu…

Celý popis
  • Rok vydání2014
Audio knihaJak uzavírat nové obchodyUkázka z knihy
379 Kč
  • Ihned k poslechu – MP3 ke stažení

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Jak uzavírat nové obchody je audiokniha pro každého, kdo pro své povolání potřebuje znát, jaké je potřeba mít dovednosti k získání nových zákazníků a obchodů, ale na druhou stranu postrádá dostatečné školení nebo kuráž prodávat efektivně.Richard Denny, jeden z nejuznávanějších prodejních guru na světě, vás zbaví strachu z prodeje a ukáže vám co dělat, kdy to dělat a jak to dělat. Tato audiokniha vás bude motivovat a inspirovat od první minuty poslechu až do konce. Schopnosti a sebedůvěra, které získáte, vám budou oporou i v nejtěžších jednáních.Každá kapitola obsahuje praktické rady, názory a zkušenosti z reálného obchodního světa. Jak si připravit perfektní prezentaci, která skončí uzavřením prodeje. Jak si domluvit schůzku. Jak porazit konkurenci i jak zákazníkovi poskytnout skvělou péči. Richard, jenž se v obchodu pohybuje přes 30 let vám předá techniky a taktiky, které vám budou nápomocny k maximalizaci vaší schopnosti uspět, ať už je vaše role ve společnosti jakákoliv.

Parametry

  • Délka3 hodiny 55 minut
  • InterpretGustav Bubník
  • Jazykcs
  • NakladatelProgres Guru
  • Rok vydání2014
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %