00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

Jak se dívám na svět ... elektronická kniha

Autor: Ing. Filip Ježek Ph.D.
(0)

V roce 2016 byla vydána e-kniha Jak se dívám na svět ... Soudobé projevy globalizace . Druhá kniha v řadě Jak se dívám na svět ... Základy mikroekonomie s humorem, Po - Cho - Pil !!! se pokouší humornou formou přiblížit čtenáři základy…

Celý popis
    79 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    V roce 2016 byla vydána e-kniha Jak se dívám na svět ... Soudobé projevy globalizace. Druhá kniha v řadě Jak se dívám na svět ... Základy mikroekonomie s humorem, Po - Cho - Pil !!! se pokouší humornou formou přiblížit čtenáři základy mikroekonomie. Kniha je určena pro širokou veřejnost. Rovněž i studenti si mohou studium ulehčit tím, že na složité definice a modely světa ekonomie se podívají z té druhé "lidské" strany. Kniha přibližuje čtenáři humornou formou témata: Principy ekonomie, směna, trh a jeho elementy, Spotřebitelovo chování, Chování výrobce a volba technologie, Dokonalá konkurence, Nedokonalá konkurence (Monopolistická konkurence, Oligopol s dominantní firmou, Koluzivní oligopol, Monopol), Trh výrobních faktorů (Trh práce, Trh půdy, pozemková renta, ekonomická renta a transferový výdělek, Trh kapitálu, Hledání efektivních investic), Tržní selhání, Vládní selhání a teorie veřejné volby. Nutno poznamenat, že populární forma prezentace mikronomie nesnižuje odbornou úroveň knihy.

    Parametry

    • ISBN978-80-753-9035-6
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceTz-One
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %