00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

Jak drahá je nepoctivost? elektronická kniha

Autor: Dan Ariely
(0)

Proč každému lžeme, hlavně sami sobě Mimořádně zajímavá a užitečná kniha – zejména v českém prostředí. Většina z nás si o sobě myslí, že jsme poctiví, ale ve skutečnosti podvádíme všichni. Od Washingtonu po Wall Street, od školních tříd po…

Celý popis
    149 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Proč každému lžeme, hlavně sami sobě

    Mimořádně zajímavá a užitečná kniha – zejména v českém prostředí.

    Většina z nás si o sobě myslí, že jsme poctiví, ale ve skutečnosti podvádíme všichni. Od Washingtonu po Wall Street, od školních tříd po nejrůznější pracoviště, neetické chování se vyskytuje všude. Nikdo z nás není imunní, ať už jde o nevinné lži, s jejichž pomocí se chceme vyhnout potížím, nebo o vykazování příliš vysokých služebních výdajů. V knize Jak drahá je nepoctivost obrací oceňovaný autor Dan Ariely svoji pozornost, jedinečný vhled a novátorský výzkum k otázce nepoctivosti.

    Mimo jiné se v knize dočtete:
    - Má pravděpodobnost dopadení vliv na to, jestli podvádíme?
    - Jak firmy dláždí cestu nepoctivosti?
    - Jsme poctivější nebo naopak méně poctiví, když spolupracujeme?
    - Pomáhá naší poctivosti náboženství?
    - Můžeme se dostat do problémů kvůli kreativitě?

    Působivé lidské i odborné závěry knihy Jak drahá je nepoctivost mění způsob, jakým pohlížíme na sebe sama, své jednání i lidi kolem nás.

    Parametry

    • ISBN978-80-725-2395-5
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozcePráh
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %