00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

Jak být šťastní s 1,2,3, ... dětmi? elektronická kniha

Autor: Rosa Pich
(0)

Jak to děláte? Jak to zvládáte, abyste pro tolik lidí navařili, nakoupili, vyprali? Jak je možné, aby byl doma klid na studium, kolik vám zbývá času na zábavu? Jaké je vaše tajemství? Rosa Pich, sedmačtyřicetiletá matka 18 dětí a žena zaměstnaná na…

Celý popis
    95 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Jak to děláte? Jak to zvládáte, abyste pro tolik lidí navařili, nakoupili, vyprali? Jak je možné, aby byl doma klid na studium, kolik vám zbývá času na zábavu? Jaké je vaše tajemství? Rosa Pich, sedmačtyřicetiletá matka 18 dětí a žena zaměstnaná na poloviční úvazek, nám na těchto stránkách odhaluje, jak je možné být šťastný a „prožívat báječně“ život s dětmi, ať už je jich 1, 2, 3… nebo třeba 18, jako v jejím případě. Vypráví nám, jak to chodí den po dni v její rodině, o životních výzvách, jimž čelí, i o úžasném dobrodružství, které s sebou přináší rodinný život. To vše v příbězích a zábavných historkách, ve kterých jako hlavní postavy vystupují její děti, manžel, přátelé atd. Rodina Postigo-Pich je v současnosti nejpočetnější rodinou s dětmi ve školním věku ve Španělsku a dost možná i v celé Evropě. Nedávno účinkovali v dokumentárním filmu BBC The biggest family in the world a vůbec často se objevují v různých sdělovacích prostředcích.

    Parametry

    • ISBN978-80-880-3701-9
    • Jazykcs
    • PřekladatelJakub Sluka
    • Výrobce / DovozceAxis - spolek pro dobrou literaturu
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %