Tři odvážné ženy a jedna malá francouzská revoluce. Vtipná, světaznalá, ale imaginární Chic z jejich blogu bourá tabu ohledně stylu a módy a záhy se stane pařížskou ikonou. Úspěch je obrovský až do chvíle, kdy má Chic v televizním pořadu ukázat svou…
New York má Chelsea, Londýn Notting Hill a Paříž – ta má Levý břeh. Co jsou tato místa zač? Všechna jsou rájem pro milovníky stylu a líhní módních trendů… Zvlášť na Levém břehu má móda hlavní slovo a doslova nařizuje, co se musí nebo nesmí nosit. Proto není divu, že se zrovna zde v jednom luxusním obchodním domě setkají Capucine a Karine, dvě mladé ženy se společným vkusem i smyslem pro humor, padnou si do noty a brzy přijdou na geniální nápad: je čas vyhodit spoutávající pravidla do vzduchu a postavit se módnímu diktátu! Capucine důvěrně zná prostředí Levého břehu a umí skvěle psát, Karine je chytrá a má ty správné kontakty. A obě samozřejmě vědí, jak být šik. Vytvoří tedy blog Chic třaskavého obsahu založený na myšlence „Elegance ženy je v její jedinečnosti.“. Ani jedna ale nečekala, že se jejich blog přes noc – no dobrá, během pár týdnů – stane hitem celé Paříže. Chic totiž vtipně glosuje módní trendy. Chic přesně ví, jaké kousky si vybrat a jak je nosit, aby každá žena podtrhla své přednosti a šarm. Chic dokonale zná podhoubí pařížského módního světa a ví o všech novinkách. Chic dokáže skvěle poradit ohledně stylu. Z Chic se jednoduše vyklubala nejikoničtější z ikon Paříže! Jediný problém tkví v tom, že Chic je imaginární… Tedy, on by to problém nebyl – kdyby Chic nedostala pozvánku do prestižního televizního pořadu a mediálně nezkušená Capucine nemusela jít coby Chic s kůží na trh. Všechno by nejspíš skončilo fiaskem, kdyby se k týmu ve správnou chvíli nepřipojila třetí mušketýrka Marjolaine, elegantní dáma s bílým mikádem a s duší „květinových dětí“, která se ve světě dravého mediálního byznysu vyzná. A Chic opět zazáří. Jenže to už je podvodu kolem Chic na stopě i jeden zatraceně pohledný novinář a věci se začínají komplikovat… Svižný debut Marianne Levy ve stylu seriálu Sex ve městě je plný vtipných hlášek a odkazů na pařížský módní svět a dává nahlédnout pod pokličku pařížské „lepší“ čtvrti.
Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.
DMOC 348 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.59 Kč
Julia vede úžasný život – ovšem jen na Instagramu. Ve…
Skladem > 5 ks
DMOC 349 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.79 Kč
Nezapomenutelný příběh o kráse skla a ženské odvaze.
Skladem > 10 ks
DMOC 449 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.229 Kč
Co se stane, když se žena rozhodne po pětatřiceti letech…
Skladem 2 ks
DMOC 279 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.79 Kč
Alice má ráda, když je vše, jak má být a v naprostém…
Skladem > 10 ks
DMOC 349 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.49 Kč
Nesmírně vtipný a upřímný román o tom, co čekat, když…
Skladem > 5 ks
DMOC 348 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.49 Kč