00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

HOT audiokniha

Autor: Filip Dřímalka
(0)

Audiokniha HOT, kterou napsal Filip Dřímalka. Ať už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace,…

Celý popis
  • Rok vydání2020
Audio knihaHOTUkázka z knihy
379 Kč
  • Ihned k poslechu – MP3 ke stažení

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Ať už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace, procesů, zpracování dat či inovací produktů je právě tím milníkem, který odděluje úspěšné firmy budoucnosti od těch, které zaniknou.Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva ale je, že se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Málokde je však trefnější příměr 'snadno se řekne, těžko udělá’, než v případě transformace firmy. Obzvlášť když nevíte, kde a jak začít. Nebo s kým. Kniha HOT vám však odpoví na otázky, ukáže směr a popíše příklady z praxe mnoha českých firem. Pochopíte, že nejdůležitější částí procesu jsou lidé – Humans, nastolená inovační atmosféra Organizace, konkrétní Technologie i to, jak je vyhledávat. Naučíte se experimentovat, testovat, propojovat týmy a nacházet inspiraci. Svět je nový, otevřený, efektivní. Vy budete taky.V AUDIOKNIZE SE MIMO JINÉ DOZVÍTEže digitálním lídrem firmy, který nadchne ostatní, se může stát i řadový člen týmujak chatboty usnadňují interní komunikaci, včetně zdlouhavého vyplňování formulářůže hlasové ovládání je trendem budoucnostico je metoda S.P.O.R.T. a kdy použít SPRINTjak ajťákům firmy přiblížit svět a potřeby normálních zaměstnancůže technologická partnerství jsou výhrou pro obě stranyjak vám agilita ve firemní kultuře zabrání upadnout do pasti inovačního divadlaŘEKLI O KNIZE„Chcete recept na lepší život? Jestli ano, tak potřebujete tuto knihu. Mě i innogy to tajemství už Filip prozradil. Od té doby máme všichni více času na podstatné věci. A o zbytek se stará digitalizace. Ale pozor, tato kniha je nebezpečná. Z nezapálených jedinců dělá hořící nadšence!“– Erika Vorlová, Chief Services Officer, GasNet CZ„Vynikající čtení. Potvrzuje naši zkušenost, že s technologiemi je to jako s Golemem – má-li pro vás pracovat, musíte vlastnit šém. A tím je silná digitální kultura.“– Rudolf Urbánek, Generální ředitel Microsoft ČR a SR„Skvělé podání trendů v digitálních inovacích. Doporučuji všem podnikům, které chtějí využít příležitostí, jež digitalizace přináší.“– Bohdan Wojnar, člen představenstva ŠKODA AUTO„Díky všem inovacím, které jsme zavedli, jsou spokojenější i naši zaměstnanci. Mají možnost větší flexibility, téměř polovina využívá home office, neustále vylepšujeme všechna IT řešení. Do digitálního světa jsme převedli i hlasování, konference, práci na projektech, sdílíme různé platformy... Přínosy jsou nesporné.“– Marcela Suchánková, členka boardu ČSOB odpovědná za HR a IT„Jako důležitou vlastnost manažera jsem vždy vnímal schopnost udělat si ve věcech takový systém a pořádek, abych rutinní administrativou trávil co nejmíň času a kreativitu využíval pouze na činnosti, které si ji skutečně zaslouží. HOT od Filip Drimalka a jeho pohled na osobní digitalizaci mě v tom posunul ještě dál... i když jsem byl přesvědčený, že svůj ekosystém už mám dokonale vytuněný.“– Michal Franěk, managing director, UltimateSuite

Parametry

  • Délka9 hodin 54 minut
  • InterpretJakub Hejdánek
  • Jazykcs
  • NakladatelJan Melvil Publishing
  • Rok vydání2020
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %