00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Hitmakeři elektronická kniha

Autor: Derek Thompson
(0)

„Hitmakeři jsou výpravou do světa populárních hitů. Skvělé čtení a zajímavépoznatky podložené řadou výzkumů. Knihu si musíte přečíst,ať už se sami pokoušíte o hit, anebo prostě pomáháte někomu jinémudobýt svět.“— Michal „Majkláč“ Novák, zakladatel…

Celý popis
    E-knihaHitmakeři
    269 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    „Hitmakeři jsou výpravou do světa populárních hitů. Skvělé čtení a zajímavépoznatky podložené řadou výzkumů. Knihu si musíte přečíst,ať už se sami pokoušíte o hit, anebo prostě pomáháte někomu jinémudobýt svět.“— Michal „Majkláč“ Novák, zakladatel Bandzone.cz 

    O knize

    Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

    Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii vkusu a fungování kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

    Dozvíte se například:

    - proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)
    - že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu
    - že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct
    - jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí
    - že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy
    - jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele
    - proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny
    - jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu
    - proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít
    - že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu

    O autorovi

    Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.

    Více informací

    Web knihy: www.hitmakeri.cz
    Sledujte hashtag #hitmakeri

    Parametry

    • ISBN978-80-755-5026-2
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceJan Melvil publishing
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %