00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Glosy k právní argumentaci - 2. vydání elektronická kniha

Autor: Libor Hanuš
(0)

Publikace pojednává prostřednictvím tematicky sevřených a osobitě pojatých argumentačních úvah o napětí mezi spravedlnostním hodnocením a mezemi plynoucími z rámce právní úpravy, popisuje nezbytnost zohlednění teleologického hlediska…

Celý popis
    E-knihaGlosy k právní argumentaci - 2. vydání
    275 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Publikace pojednává prostřednictvím tematicky sevřených a osobitě pojatých argumentačních úvah o napětí mezi spravedlnostním hodnocením a mezemi plynoucími z rámce právní úpravy, popisuje nezbytnost zohlednění teleologického hlediska (smyslu a účelu právní úpravy) při interpretaci a aplikaci práva, podává strukturální výklad o komponentech a náležitém užití argumentace a fortiori, předkládá myslitelná kritéria morální argumentace v právu pod aspektem hodnot demokratického právního státu a zabývá se otázkou myslitelného rozlišení rovin etické úvahy.

    Předkládané úvahy jsou specifickou a v mnoha ohledech rovněž neobvyklou vědeckou analýzou v oboru teorie práva a právní argumentace. Jejich jednotícími prvky jsou úcta a respekt k druhému člověku, teleologický akcent při používání práva, přístup zdůrazňující racionální právní argumentaci a především humanitní étos. Tímto způsobem současně autor staví před čtenáře inspirativní profesní a obecně lidské výzvy v oblasti praktického uplatnění práva.

    Parametry

    • ISBN978-80-759-8803-4
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceWolters Kluwer
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %