00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Finanční řízení hotelů elektronická kniha

Autor: Hana Březinová, Vladana Horáková
(0)

Odborné publikace Hany Březinové jsou známé prolnutím teoretických a právních rámců s praktickými řešeními, postupy a konkrétní realizací v dané oblasti praxe. V případě hotelů bylo potřeba se na tyto objekty podívat ne z pozice…

Celý popis
    E-knihaFinanční řízení hotelů
    599 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Odborné publikace Hany Březinové jsou známé prolnutím teoretických a právních rámců s praktickými řešeními, postupy a konkrétní realizací v dané oblasti praxe. V případě hotelů bylo potřeba se na tyto objekty podívat ne z pozice hosta, ale z pozice manažera. Co potřebuje vědět, znát a získat za data a informace, aby při finančním řízení dokázal hotelu prospět? Vladana Horáková, která je nominována v rámci Asociace hotelů a restaurací na hoteliérku roku 2022 za Golden Apple Hotels se prakticky snaží pozitivně ovlivňovat cestovní ruch i sektor služeb a umožnit udržitelnost a rozvoj v hotelnictví v komplikovaných dvacátých letech našeho století. Kniha Finanční řízení hotelů je prolnutím přístupů obou autorek.

    Na ekonomiku každého hotelu má velký vliv jeho organizační struktura, zda se jedná o samostatný hotel nebo hotelový řetězec, dále se projeví právní, politické a inflační vlivy. Nelze opomenout ekologii, rychle se měnící technologie i sociokulturní aspekty. K tomu je potřeba přidat ten nejdůležitější element, kterým je host.

    Cíl finančního řízení hotelu se rozdělí na proud vnější a vnitřní a podle toho je potřeba nastavit pravidla, metody, způsoby získávání a přenosu informací, jejich seskupování a vyústění do informačních výstupů potřebných pro manažerské a finanční řízení hotelu. Úspěšný manažer se v knize ponoří do systému kalkulací, rozpočetnictví, controllingu a hotelového reportingu. Než si zavolá externí spolupracovníky, jako jsou daňový poradce a auditor, seznámí se s účetními a daňovými specifiky hotelu a možnými kontrolními systémy. Svoje poznatky završí interním a externím auditem.

    Parametry

    • ISBN978-80-7676-523-8
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceWolters Kluwer
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %