00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

Eye-tracking (nejen) v kognitivní kartografii. Praktický průvodce tvorbou a vyhodnocením experimentu elektronická kniha

Autor: Stanislav Popelka
(0)

Publikace nabízí komplexní pohled na využití sledování pohybu očí při hodnocení a optimalizaci map. Čtenáři se v ní dozvědí teoretické základy, na kterých technologie eye-tracking funguje, seznámí se s různými způsoby měření pohybu očí a rovněž…

Celý popis
    99 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Publikace nabízí komplexní pohled na využití sledování pohybu očí při hodnocení a optimalizaci map. Čtenáři se v ní dozvědí teoretické základy, na kterých technologie eye-tracking funguje, seznámí se s různými způsoby měření pohybu očí a rovněž získají základní přehled o oblastech, ve kterých je eye-tracking využíván, samozřejmě s důrazem na kartografii. Značná část knihy je zaměřena prakticky. Nejprve je popsáno doporučené vybavení eye-tracking laboratoře a jsou představeny tři typy eye-trackerů. Následují kapitoly zaměřené na přípravu, design a průběh experimentu, pre-processing, validaci a čištění dat, a konečně na samotné vyhodnocení naměřených pohybů očí. V těchto kapitolách autor vycházel z vlastních zkušeností, jež se snažil prostřednictvím této publikace předat dalším výzkumníkům.

    Parametry

    • ISBN978-80-244-5313-2
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceUniverzita Palackého v Olomouci
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %