00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Couchsurfing v Číně elektronická kniha

Autor: Stephan Orth
(0)

Stephan Orth cestuje s velkou oblibou po zemích, které mají špatnou pověst, a píše o nich bestsellery. V této knize po tři měsíce objevuje Čínu a zjišťuje, jak funguje nová světová velmoc. Navštíví zde metropole, které experimentují s totální…

Celý popis
    E-knihaCouchsurfing v Číně
    319 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Stephan Orth cestuje s velkou oblibou po zemích, které mají špatnou pověst, a píše o nich bestsellery. V této knize po tři měsíce objevuje Čínu a zjišťuje, jak funguje nová světová velmoc. Navštíví zde metropole, které experimentují s totální kontrolou. Na své cestě od gauče ke gauči si vyzkouší roli soutěžícího při pletení košů, tančícího učitele angličtiny nebo vyzkouší štěstí v kasinu - a zjišťuje, jakými sny a jakými strachy zde lidé žijí.

    "Stephan Orth to zkrátka umí dokonale a země i lidé v příběhu pro čtenáře ožívají." - Westdeutsche Allgemeine Zeitung

    Autor Stephan Orth, ročník 1979, pracoval jako redaktor v dovolenkovém resortu pri redakci Spiegel Online, až se v roce 2016 osamostatnil coby nezávislý novinář. Orth žije v Hamburku, ale procestoval už 70 zemí a čtyřikrát pobýval delší čas v Číně. S couchsurfingem začal v roce 2004. Nakladatelství Kazda již vydalo dvě jeho úspěšné knihy: „Couchsurfing v Íránu“ a „Couchsurfing v Rusku“, za kterou dokonce dostal knižní cenu ITB.

    Parametry

    • ISBN978-80-883-1640-4
    • Jazykcs
    • PřekladatelKrásenský David
    • Výrobce / DovozceVáclav Kazda
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %