00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

Chystáte se udělat strašnou chybu! elektronická kniha

Autor: Olivier Sibony
(0)

„Mistrovský úvod do umění manažerského rozhodování. A navíc je to překvapivě zábavné čtení.“ – Daniel Kahneman, nositel Nobelovy ceny a autor knihy Myšlení, rychlé a pomalé O knize Seznam osudově špatných rozhodnutí v byznysu je dlouhý:…

Celý popis
    E-knihaChystáte se udělat strašnou chybu!
    269 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    „Mistrovský úvod do umění manažerského rozhodování. A navíc je to překvapivě zábavné čtení.“
    – Daniel Kahneman, nositel Nobelovy ceny a autor knihy Myšlení, rychlé a pomalé 

    O knize
    Seznam osudově špatných rozhodnutí v byznysu je dlouhý: příliš silná či slabá důvěra v inovace, podcenění konkurence, lpění na prodělečných akvizicích... Jsou lídři stojící za kolapsy firem skutečně tak nezkušení, nebo přímo špatní? Určitě ne!

    Díky čtyřiceti letům výzkumů na poli kognitivních věd a behaviorální ekonomie víme, že se při „racionálním“ rozhodování dopouštíme celé řady systematických omylů – kognitivních zkreslení. Ta vlastní si bohužel už z jejich podstaty nedokážeme uvědomit, a tak do jejich pasti padáme stále znovu a znovu.

    Francouzský psycholog a konzultant Olivier Sibony naštěstí nabízí
    lídrům a manažerům účinné metody, jak zkreslení zásadně omezit díky vhodnému nastavení firemní architektury rozhodování.

    V knize se mimo jiné dozvíte:
    - Že nastavení rozhodovacího procesu má při investičních rozhodnutích šestkrát větší váhu než analýzy.
    - Proč naše mysl miluje storytelling a do jakých dalších pastí se byznysoví lídři nejčastěji chytají.
    - V čem vám pomůže metoda „předčasné pitvy“ a jak vás usměrní „šest amigos“.
    - Jakými nástroji ve firmě podporovat otevřenou diskusi a přitom se vyhnout rozhodovací paralýze.
    - Při jakých typech klíčových rozhodnutí můžeme efektivně využít intuici.

    O autorovi
    Olivier Sibony (* 1967) je univerzitní profesor, spisovatel a poradce specializující se na kvalitu strategického myšlení a rozhodovací procesy. Pětadvacet let působil jako konzultant McKinsey & Company v Paříži a New Yorku, na mezinárodní škole HEC učí firemní strategii, komunikaci a rozhodování problémů. Mimo jiné je také docentem Saïd Business School na Oxfordské univerzitě.

    Parametry

    • ISBN978-80-755-5115-3
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceJan Melvil publishing
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %