00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Byli jsme oklamáni elektronická kniha

Autor: Osho, Osho
(0)

Tyto čtyři promluvy pronášel Osho původně v hindštině a zaměřují se na čtyři hlavní body, na touhu hledat, na cestu k pravému já, na dveře vedoucí k nejvyššímu poznání a na možnost projít jimi a dosáhnout nekonečné božskosti. Osho říká, že život,…

Celý popis
    E-knihaByli jsme oklamáni
    180 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Tyto čtyři promluvy pronášel Osho původně v hindštině a zaměřují se na čtyři hlavní body, na touhu hledat, na cestu k pravému já, na dveře vedoucí k nejvyššímu poznání a na možnost projít jimi a dosáhnout nekonečné božskosti. Osho říká, že život, který lidé vedou, je pouhou představou vnucenou druhými. Neznají sami sebe, což je hlavní důvod, proč prožívají utrpení, úzkost a bolest. Proto je třeba ptát se na smysl života a nepřejímat názory, které nepramení z moudrosti a z opravdového poznání. Osho zdůrazňuje, že jakmile se člověk nechá ovlivnit okolím, potlačí přirozenou touhu a přestane hledat. A pak se dá snadno oklamat různými idejemi, jejichž cílem je manipulovat lidmi, kteří nejsou spokojeni se svým životem a jsou ochotni přijmout cokoli, co mu vnucují různá náboženství a představitelé společnosti. Osho uvádí příklady těch, kteří tomuto vlivu nepodlehli a žili po svém. A toto poselství je ještě aktuálnější dnes, kdy jsou lidé pod neustálým tlakem médií a sociálních sítí a není lehké určit, co je a co není pravda.

    Parametry

    • ISBN978-80-7593-645-5
    • Jazykcs
    • PřekladatelJana Žlábková
    • Výrobce / DovozceBETA - Dobrovský
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %