00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

A Theory of Dog Ears (EN) audiokniha

Autor: Sophus Helle
(0)

What makes a real book lover? Is it protecting your books from all signs of use, keeping them clean and in perfect condition? In this episode of Monkey Mind, Sophus Helle argues that loving one's books can also be expressed by bringing them along…

Celý popis
  • Rok vydání2024
Audio knihaA Theory of Dog Ears (EN)Ukázka z knihy
150 Kč
  • Ihned k poslechu – MP3 ke stažení

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Is it protecting your books from all signs of use, keeping them clean and in perfect condition? In this episode of Monkey Mind, Sophus Helle argues that loving one's books can also be expressed by bringing them along everywhere, leaving notes in the margins and dogears to revisit special paragraphs. This is a way of documenting a book's life and creating its history outside of the fiction written on the pages. Using the alignment chart from Dungeons and Dragons, Sophus categorizes the various types of, as he puts it, "violence" readers subject their books to, touching upon Napoleon's unusual method of reading books. He compares the treatment of the type of art we see in museums with the way we treat books, and the question arises; are books more similar to original paintings or to the poster copies of those paintings? Host: Sophus Helle. Written by: Sophus Helle. Sound editing: Simone Nystrup-Larsen. Editor: Andreas Lindinger SaxildMonkey Mind III.

Parametry

  • Délka12 minut
  • InterpretSophus Helle
  • Jazyken
  • NakladatelSAGA Egmont
  • Rok vydání2024
  • EAN9788727114859
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %