00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

40 dní pěšky do Jeruzaléma elektronická kniha

Autor: Ladislav Zibura
(0)

Ladislav Zibura na pěší poutě vyráží už od svých osmnácti let. Hvězdou poutnického světa se ale stal až v roce 2015, kdy se o jeho příběh začala zajímat média. Na rozdíl od duchovně zaměřených autorů, pouť vnímá především jako jízdu v kerouacovském…

Celý popis
    279 Kč
    • Ihned ke čtení

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Ladislav Zibura na pěší poutě vyráží už od svých osmnácti let. Hvězdou poutnického světa se ale stal až v roce 2015, kdy se o jeho příběh začala zajímat média. Na rozdíl od duchovně zaměřených autorů, pouť vnímá především jako jízdu v kerouacovském stylu. Jeho kniha je pozoruhodnou kombinací nadsázky a vtipu, které střídají častá zamyšlení nad vážnými tématy. Hlavním motivem je zde autorova pouť do Jeruzaléma, na kterou se vydal loni v létě. Bez mapy a orientačního smyslu se mu podařilo ujít 1400 kilometrů napříč rozpálenou krajinou Turecka a Izraele, stanout pod Zdí nářků a prožít nezapomenutelné dobrodružství. Jeho cesta je příběhem omylů, pozoruhodných setkání, šťastných i nešťastných náhod a vstřícnosti lidí na celém světě. K napsání knihy autora motivoval strhující úspěch jeho projekcí, které během pouhých tří měsíců navštívilo 8 000 lidí. Diváci si Ladislava Ziburu oblíbili pro jeho neotřelý humor a velký vypravěčský talent. Pro čtenáře k nim přidal ještě svěží novinářský styl a jednoduché poselství: běžte také. Nové vydání s celostránkovými ilustracemi od Tomski & Polanski.  

    Parametry

    • ISBN978-80-265-0918-9
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceBizBooks
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %